Terug naar home

Een goede klantenservice? Essent heeft het!

Een tijd geleden ben ik overgestapt van energieleverancier. Daar heb ik tot op de dag van vandaag nog geen seconde spijt van gehad. U moet namelijk weten dat ik met mijn vorige aanbieder altijd problemen had. Het meest vervelende was nog wel dat dit bedrijf niet beschikte over een klantenservice. Essent is wat dat betreft een verademing omdat zij namelijk wel beschikken over een klantenservice. Essent weet waarschijnlijk hoe fijn klanten het vinden dat ze contact op kunnen nemen met de klantenservice. Essent is een bedrijf dat daarom ook heel goed in deze afdeling heeft geĆÆnvesteerd en dat merk je zodra je even belt met deze klantenservice. Essent is een bedrijf waar de klant koning is en dat merk je meteen. Omdat ik zelf altijd van mening ben dat de beste voorbeelden uit de praktijk komen, zal ik in het onderstaande iets meer vertellen over mijn eigen ervaringen met de klantenservice. Essent is een bedrijf waar ik heel erg tevreden over ben en ik vind het dan ook slechts een kleine moeite om even iets te vertellen over mijn bevindingen. Ik zal daarom eerst iets meer vertellen over de aard van mijn problemen om vervolgens nog iets meer te zeggen over hoe u in contact kunt komen met deze klantenservice. Essent vindt het namelijk fijn om u te woord te staan wanneer u moeilijkheden heeft.

Hoe bereikt u de klantenservice? Essent vertelt het u graag!

Het is goed om te weten dat het niet moeilijk is om in contact te komen met de klantenservice. Essent heeft namelijk alles op alles gezet om ervoor te zorgen dat zij voor iedereen goed bereikbaar zijn. Dat betekent dat u het contact gewoon kunt laten verlopen via de mail. Ook kunt u telefonisch contact opnemen met de klantenservice. Essent vindt het geen probleem om u persoonlijk te woord te staan en daarom is het goed om te weten dat iedereen even mag bellen wanneer hij of zij vragen heeft. Dat is voor veel mensen heel fijn om te horen omdat er op die manier een hoop onzekerheid weggehaald kan worden. In mijn geval was dat inderdaad het geval. Ik vond het heel vervelend om te merken dat er iets aan de hand was met mijn energielevering en daarom wilde ik graag even in contact komen met de klantenservice. Essent heeft mij toen uitgebreid aangehoord en heeft alles op alles gezet om samen tot een oplossing te komen. Dat vond ik heel erg fijn om te merken omdat ik ook eens ervaren heb dat ik helemaal niet werd aangehoord. Dat was echter bij een ander bedrijf en daarom zal ik er hier niet verder over uitweiden.

Ik ben in een mum van tijd geholpen

Wat heel goed is om te weten, is dat ik inmiddels geen problemen meer heb. Ik heb daarom ook de ruimte om over mijn problemen te schrijven, juist omdat ze inmiddels zijn opgelost. Ik kan mij voorstellen dat wanneer u ook iets wilt weten, u ook benieuwd bent waar u de contactgegevens van dit bedrijf kunt vinden. Welnu, dat kan via de website Deklantenservice.nl. Hier vindt u alle gegevens die nodig zijn om tot een oplossing van uw probleem te komen. Ik spreek uit ervaring wanneer ik zeg dat dit bedrijf alles doet om u snel te helpen. Kortom, om alles samen te vatten kan ik melden dat:

  • Ik zeer content ben
  • Ik heel snel geholpen ben
  • Ik alle nodige gegevens heel snel heb weten te vinden

Wilt u meer nuttige informatie? Kijk dan vandaag nog even op de website Deklantenservice.nl, hier vindt u alles.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn