Klantenservice take care now: een zonnestraal in donkere tijden.

U kent het wel: u heeft nog maar weinig belminuten in uw bundel over en raakt al in paniek bij het horen van een keuzemenu. Of, u ergert zich nou eenmaal aan ellelange, onnodig opgevulde minuten aan overbodige informatie vertolkt door een robot stem; vaak nog in zowel Nederlands als Engels. Gelukkig is hier wat voor tegenwoordig: http://deklantenservice.nl/. Nadat een vriendin van me mij op de hoogte bracht van deze website, besloot ik de proef op de som te nemen en maakte gebruik van de service. Want: wie heeft nou zin en tijd om minuten te verspillen aan de telefoon, zeker in dit digitale tijdperk waar bijna alles wel te vinden is op het internet. Zo makkelijk, maar zo slim deze oplossing: was ik er zelf maar op gekomen. Alles om mijn ongeduld maar zo min mogelijk op de proef te stellen. Als bonus is de service ook nog erg makkelijk te gebruiken. 

Hoe werkt klantenservice take care now?

Als student had ik een specifieke vraag voor de klantenservice take care now. Ik ben nu namelijk nog wel een student, maar komende december is het natuurlijk de maand waarin je kunt overstappen naar een andere zorgverzeraar en in halverwege het jaar ben ik afgestudeerd. Ik vroeg me hierom dan ook af of ik nog wel terecht kon bij klantenservice take care now, en ik sta altijd liever mondeling te woord.  Gelukkig kon ik via de klantenservice gemakkelijk de code vinden die het onnodig maakte voor mij om het ellelange keuzemenu aan te horen. Omdat http://deklantenservice.nl/ de grootste keuzemenu database van Nederland heeft, kon ik ook de codes van de klantenservice take care now opzoeken. Ik toetste het nummer in van de klantenservice take care now, en toen kon ik eindelijk gaan testen of ik inderdaad, zoals beloofd, door het keuze menu zou vliegen. Nou, en of het dat deed! Ik tikte 3 cijfers in, en sprak gelijk met een medewerkster van de klantenservice take care now. Ik was zo verrast, dat ik direct mijn familie en vrienden berichtjes ging sturen om mee te delen dat een van de alledaagse ergenissen zo met een handomdraai kan verdwijnen. Veel vrienden en familieleden waren erg blij dat ik dit met hen deelde, ze kende het nog niet maar zijn wel van plan om het te gaan gebruiken. Ook bij de klantenservice take care now ben ik goed geholpen, dus ik ben zeer tevreden. 

Grootste keuzemenu database van Nederland

Naast de klantenservice take care now, waren er genoeg andere suggesties voor bedrijven waarvan de keuzemenu mogelijkheden zijn uitgeschreven. Ik heb dan ook gelijk een interne memo gemaakt voor de volgende bedrijven:

  • KLM
  • Nuon
  • De Belastingdienst

Omdat ik regelmatig reis, en dan het liefste met KLM natuurlijk, vind ik het erg handig om te weten dat ik in het vervolg niet meer hun ellelange keuzemenu’s hoef te doorlopen. Ook bel ik elk jaar even met Nuon voor de eindafrekening, dus zal ik ook hiervoor de site gebruiken. Natuurlijk is belastingaangifte doen geen pretje, en ook niet de makkelijkste opdracht, waardoor ik ook geregeld met de Belastingdienst aan de lijn hang. Als ik echt alle mogelijkheden op zou noemen, dan was ik morgen nog bezig dus ik raad vooral aan om zelf eens een kijke te nemen. In het vervolg kan ik dit gesprek dus in ieder geval al een gedeelte verkorten, echt ideaal. Al met al ben ik dus zeer tevreden, en de klantenservice take care now heeft van mij 5 sterren gekregen. Wie had gedacht dat een klein handigheidje als dit, zo veel verschil zou maken? Ik zeker niet. Maar dat doet het wel. 

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn