Bellen met de klantenservice van Nuon 

Wij hebben thuis een bakje waar we alle brieven instoppen die net zijn binnengekomen. Mijn kinderen weten dat alle nieuwe brieven in het bakje gaan en stoppen ze altijd netje erin. Dat is wel zo handig want dan heb je alles bij elkaar en dan weet je nog welke brieven je nog moet opmaken. Als ik thuiskom van mij werk dan kijk ik meestal even in het bakje of er nog belangrijke brieven zijn. Zo ver ik het weet gaat dit altijd goed, ik moet er op vertrouwen dat alle post netjes wordt opgeborgen, maar dit lijkt het geval. Toch had ik laatst een keer dat het niet helemaal goed leek te gaan. Ik kwam thuis na mijn werk en keek in het bakje en zag daar een brief van Nuon. Gezien de periode van het jaar vermoede ik dat het om de meterstand ging, wat daar vroegen ze elk jaar om. Ik had niet meer aan de brief gedacht, maar herinnerde me het de volgende dag. Toen ik de volgende dag keek kon ik de brief niet meer vinden. Ik was er vrij zeker van dat ik de brief niet uit het bakje had gehaald, maar hij lag er niet in en waar ik ook keek, ik kon de brief nergens vinden. Aangezien ik vermoedde dat het om de meterstand ging was ik van plan om dit door te bellen. Ik bezocht de website van Nuon en zocht naar het nummer van de klantenservice van Nuon, maar kon dit niet zo snel vinden. Gelukkig hebben ze op de website een chat, ik vertelde het verhaal over mijn verloren brief. Via de chat gaven ze mij het nummer van de klantenservice van Nuon en zeiden ze dat het inderdaad beter was om ze even te bellen.    

Telefoonnummer van klantenservice Nuon

Met het telefoonnummer kreeg ik iemand aan de telefoon van de klantenservice van Nuon, maar ze konden niet zien waarom ik een brief had ontvangen. Ze zeiden dat in het systeem niet wordt bijgehouden welke brieven klanten wanneer binnenkrijgen en wisten dan ook niet hoe dit voor mij zat. Maar als ik mijn meterstand wilde doorgeven, dan moest ik niet met de klantenservice van Nuon bellen, maar met een speciale afdeling. Ze zouden me doorverbinden om te zien of een collega mij kon helpen, maar tijdens het doorverbinden werd de verbinding verbroken. Hierna had ik geen zin meer om de klantenservice van Nuon te bellen, ik had namelijk al vrij lang met ze gesproken en wilde direct de afdeling voor mijn meterstand bellen. Op de website van Nuon kon ik dit nummer niet vinden en ging ik het nummer maar googelen. Dit was niet zo gemakkelijk als ik gehoopt had, maar uiteindelijk kwam ik uit op de website www.klantenservice.support/nuon-klantenservice/. Via deze website was het mogelijk om een nummer te bellen en dan zou ik direct doorverbonden worden met de juiste afdeling. Toen ik het nummer belde werd ik inderdaad direct doorverbonden. Ik kon hier mijn meterstand doorgeven en ze bevestigden dat het goed mogelijk was dat ik hier een brief voor ontvangen had.    

Gemakkelijk nummers vinden, zoals de klantenservice van Nuon

Helaas is het soms lastig om het nummer van een bedrijf te vinden, bijvoorbeeld de klantenservice van Nuon. Het is dan soms handiger om via een website zoals klantenservice.support een nummer te bellen, zodat je direct wordt doorverbonden. Ik bel klantenservice.support als:

  • Ik een nummer van een bedrijf niet kan vinden
  • Als ik direct verbonden wil worden met de juiste afdeling
  • Als ik niet een heel meerkeuzemenu wil afgaan om de juiste afdeling te bereiken
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn